Organizer

Renée van Haaren Professional OrganizerWie ben ik

Mijn naam is Renée van Haaren en ik werk sinds 2013 als Professional Organizer in de regio Rotterdam. De ervaringen in binnenhuisdesign, project & office management, marketing en diverse internationale verhuizingen vormen een mooie basis voor dit vak. Verder ben ik analytisch, oplossingsgericht en praktisch ingesteld. Ik steek graag de handen uit de mouwen, hou van samenwerken én resultaat gericht werken. Na de opleiding tot Professional Organizer bij de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers) ben ik gestart als zelfstandig ondernemer.

Wat doe ik

Ik kan met mijn proactieve aanpak mensen helpen die met een organisatie probleem zitten door:
  • stress bij verhuizing te verminderen;
  • oplossingen te bieden bij overvolle huizen en agenda's;
  • werkbare administratie te ontwikkelen;
  • regelmatige hulp bij het voeren van de administratie.
Ik help u ruimte en rust te krijgen in uw huis of administratie. Dit gebeurt uiteraard in goed overleg met elkaar, maar u blijft zelf altijd de eindbeslisser!  Verder probeer ik zo duurzaam mogelijk te werken. Dus niet zomaar weggooien, maar altijd kijken naar alternatieven om spullen een goede 2e kans te geven.
Wat een opluchting: ik heb nu een map met daarin alle instanties waar ik mee te maken heb, polissen van verzekeringen, adressen van vrienden en bekenden en wensen voor mijn uitvaart. Mijn kinderen vinden het fijn te weten wat ik wil en waar alles te vinden is. Dit geeft echt rust! Jolanda G, weduwe, Rotterdam

Waar maak ik werk van

Senioren verhuizen: een groot huis, vol spullen van vele jaren, moet ingekrompen worden zodat u  naar een kleinere woning kunt verhuizen. Ontzorgen van A tot Z. Opruimen en ordenen: een zolder tot werkkamer ombouwen, uw keuken handiger indelen, 2 huishoudens tot 1 samensmelten. Creatief zijn met de ruimte, functioneel met de aanpak en origineel met het resultaat. Huis verkoopklaar maken: uw huis opruimen en ordenen en met styling een ruime en eigentijdse look te geven, zodat u het huis goed en snel kunt verkopen. Administratie ordenen: de papieren en digitale stroom onder controle brengen, uw archief en computer opschonen en inzichtelijk maken.  Administratie assistentie: dit kunnen tal van zaken zijn. Een kleine greep uit de services die ik verleen.
  • regelmatige hulp bij het voeren van uw betalingen en administratie,
  • ondersteuning bij het aanvragen van een Persoonsbonden Budget (PGB) en allerlei zaken die met ziektekosten, overheid en instanties te maken hebben,
  • een stappenplan voor de nabestaanden in geval van overlijden van uzelf of eventuele partner.
Als u vragen aan mij heeft of u wilt een offerte aanvragen dan kunt u mij bereiken via een mail naar info@reneevanhaaren.nl of bel naar 06 1828 1646

Renée Regelt Ruimte en Rust