Werkwijze
U kunt per telefoon, Skype, WhatsApp of e-mail contact met mij opnemen. Zo kunnen we in grote lijnen met elkaar bespreken wat u wilt organiseren. Daarna maken wij een afspraak voor een intake bij u thuis. In dit gesprek maken wij verder kennis met elkaar, bespreken we uw hulpvraag, kijken we naar een gewenst eindresultaat en of dit vooral via coaching of hands-on begeleiding plaats zal vinden.
Offerte
Op basis van het intakegesprek ontvangt u een offerte waarin de volgende zaken kunnen staan:
- aard van de werkzaamheden
- gewenst resultaat
- geschat aantal uren
- coaching traject en/of hands-on methode
- startdatum
- te verwachten kosten
- leveringsvoorwaarden
- referenties, indien hier behoefte aan is.
Aan de slag
Nadat u akkoord gegaan bent met de offerte gaan we samen aan de slag. We zullen zeer intensief gaan samenwerken. Ik realiseer mij terdege dat er door de vele persoonlijke keuzes die gemaakt moeten worden, ik een inzage in uw leven krijg. Hier ben ik uiteraard heel discreet over. Ik hou mij aan de beroepscode van de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers).
Evaluatie
Als de opdracht is afgerond evalueren wij samen het resultaat. Verder is het altijd mogelijk om per telefoon of e-mail contact te houden. Na verloop van tijd kijken we dan naar eventuele verbeterpunten. Hier spreken wij tijdens de evaluatie een aantal contactmomenten over af.
We hadden best nog veel goede meubels en spullen die Renée voor ons op Marktplaats heeft gezet. Een deel daarvan is verkocht en de rest hebben we onder vrienden verdeeld en de kringloopwinkel in de buurt. Heel fijn! Liesbeth en Peter B., Rotterdam
Eindverantwoording
Er zullen tijdens de opdracht regelmatig keuzes gemaakt moeten worden. Daar krijgt u deskundig advies over, maar u blijft uiteraard zélf de eindbeslisser.
Recycling
Indien er spullen afgevoerd moeten worden kijken we deze voor duurzaam hergebruik in aanmerking komen. Daar zijn vele mogelijkheden voor: boeken naar een wijkbibliotheek of school, servies naar de kringloop, kleding naar een goed doel en bijzondere objecten naar een veilinghuis. We gooien niet zomaar iets weg!
Tarieven
Particulieren:
- intake gesprek per telefoon, Skype, WhatsApp, Zoom of e-mail: gratis
- intake gesprek (1 uur) bij u thuis: € 95* (excl. btw)
- uurtarief coaching: € 95 (excl. btw)
- uurtarief hands-on begeleiding: € 65 (excl. btw)
- reiskosten > 10 km enkele reis: € 0,50/km
- gemaakte parkeerkosten
- tarieven voor langlopende opdrachten kunnen afwijkend zijn
*) intake gesprek is gratis bij het accepteren van de offerte
Zakelijke klanten:
Hiervoor gelden aangepaste tarieven afhankelijk van:
- de aard van de opdracht
- de tijdsduur
- het aantal personen.
Contact
U kunt hierover contact opnemen met Renée van Haaren Professional Organizer, tel: 0618281646 of mail: info@reneevanhaaren.nl
Renée Regelt Ruimte & Rust